riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De kleuren van de herfst – deel 2

Posted by riaphilips op 3 november 2014

Af en toe vraag ik me af of het werkelijk herfst is, want de foto’s zouden ook heel goed in een ander seizoen genomen kunnen zijn.
Toch zijn deze foto’s de afgelopen 3 dagen door mij gemaakt.

 photo IMG_7618.jpg

*

 photo IMG_7693.jpg

*

 photo IMG_7813.jpg

*

 photo IMG_7740.jpg

*

 photo IMG_7741.jpg

*

 photo IMG_7743.jpg

*

 photo IMG_7748.jpg

*

 photo IMG_7786.jpg

*

 photo IMG_7794.jpg

*

 photo IMG_7842.jpg

*

 photo IMG_7848.jpg

*

 photo IMG_7864.jpg

*

 photo IMG_7943.jpg

*

 photo IMG_7946.jpg

*

 photo IMG_7959.jpg

*

 photo IMG_7962.jpg

*

5 Reacties to “De kleuren van de herfst – deel 2”

  1. Het is inderdaad een zeer gevaRIAeerde mix van seizoenen.
    Prachtige beelden…om te smullen ;-0

  2. Hilde said

    woooow! wat een prachtige serie Ria! hier heb ik echt van genoten. de paddestoelen heb je vanuit zeer originele standpunten gefotografeerd.
    groetjes

  3. Ank Pot said

    Alweer zo’n prachtige serie! Mooi standpunt had je bij de Parasolzwammen en wat een mooie Koperzwam(?) Leuk die Winterkoning en dan bloeiend Koolzaad!!!!
    groetjes van Ank

  4. Prachtige foto’s!

  5. hugove52 said

    Een mooie serie foto’s.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
