riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De kleuren van de herfst – deel 3

Posted by riaphilips op 10 november 2014

Het blijft genieten van alle kleuren…..

 photo IMG_8455.jpg

*

 photo IMG_8527.jpg

*

*

 photo IMG_8513.jpg

*

 photo IMG_8508.jpg

*

 photo IMG_8501.jpg

*

 photo IMG_8495.jpg

*

 photo IMG_8494.jpg

*

 photo IMG_8479.jpg

Ik heb hier nog een foto van genomen en kan moeilijk kiezen welke nou de mooiste is…….welke vind jij de mooiste???

 photo IMG_8459.jpg

*

 photo IMG_8442.jpg

*

 photo IMG_8431.jpg

*

 photo IMG_8423.jpg

*

 photo IMG_8406.jpg

*

Toen ik met de wandelgroep aan het wandelen was, zagen we een klein muisje de weg oversteken.
Een passerende auto reed gelukkig niet over hem heen.
Ik heb hem voor de zekerheid maar even in de berm gezet…leek me veiliger voor hem🙂

 photo IMG_7650.jpg

*

 photo IMG_7651.jpg

*

 photo IMG_7517.jpg

*

 photo IMG_7510.jpg

En sprookjes bestaan echt! Dit tafereeltje vond ik in een holle boom…..

*

 photo IMG_8525.jpg

*

6 Reacties to “De kleuren van de herfst – deel 3”

  1. Ellyu said

    Wat een prachtige foto’s! Ik heb even snel gekeken, maar kom zeker terug!!
    Groetjes, Elly

  2. Geja Spruit said

    Ria, wat een prachtige foto’s. Echt vakwerk!

  3. Wat een kleurrijk log van blauw-tot-bruin en geel-tot-rood en alles wat er tussen zit🙂
    Bij jullie zijn de bomen duidelijk verder

    @ Ik vind de bovenste van de 2 mooier !

  4. hugove52 said

    Prachtige serie.

  5. Hilde said

    PRACHTIGE reeks Ria! beetje jaloers hoe jij die schoonheid en die herfstkleuren zo prachtig weet te vangen. ook de macros van de paddenstoelen en het muisje (was niet schichtig?) vind ik TOP.
    lieve groet, Hilde

  6. Ank Pot said

    Weer zo’n prachtige serie! Wonderlijke kleuren in die boomschors. Van die twee bijna dezelfde paddenstoelenfoto’s zou ik de eerste kiezen omdat ik daar de kleuren in de achtergrond mooier vind. Dat muisje was ziek hoor, als ze zo met de oogjes dicht gaan zitten is dat geen goed teken. Leuk die ‘bewoonde’ holle boom, zoiets moet er in de AWD ook ergens zijn met heel veel kabouters inmiddels.
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
