riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vervroegd Sinterklaascadeautje

Posted by riaphilips op 12 november 2014

Ik ben al helemaal in Sinterklaasstemming. Oorzaak daarvan is het volgende……
Toen ik net terug was van vakantie…uit Spanje nota bene…werd ik benaderd door een journalist van de Stentor.
Hij wou mij interviewen voor de Sinterklaasbijlage van de Stentor. Een hele eer, nietwaar?
Gisteren is deze krant verschenen en tot mijn verbazing is het een pagina groot artikel geworden.
Ook op de voorpagina prijkt één van mijn foto’s van de goedheiligman.
Ik ben er heel blij mee🙂

*

*

5 Reacties to “Vervroegd Sinterklaascadeautje”

  1. Wat leuk en heel wijs om ja te zeggen. Want ooit jaren geleden nee gezegd tegen de krant en daar heb ik nog steeds spijt van.
    Leuk en daar mag je best trots op zijn want je maakt prachtige foto’s en ook heel actief in dorp en omgeving!

  2. Zooooo……mag ik nog jij blijven zeggen tegen zo`n beroemdheid🙂
    Wat leuk…..hartelijk gefeliciteerd…fantastisch voor je.
    Het zijn ook superkrantenfoto`s en artikel van jou als hoffotograaf en de goedheiligman geworden

  3. Gefeliciteerd, mooie foto,s en reportage, mag je trots op zijn……

  4. Hannie. said

    Hartstikke leuk!

  5. Ank Pot said

    SUPER!!! Wat is het een mooi artikel geworden, mag je met recht trots op zijn! Je staat er zelf ook leuk op😉
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
