riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Nog meer kleur

Posted by riaphilips op 13 november 2014

Het mooie herfstweer geeft ook prachtige zonsondergangen.
Gisteren gaf een regenboog kleur aan de hemel.

*

 photo IMG_8551.jpg

*

 photo IMG_8612.jpg

*

 photo IMG_8631.jpg

*

 photo IMG_8634.jpg

*

Vanmorgen was het mistig en dat geeft weer heel andere beelden.

 photo IMG_8657.jpg

*

 photo IMG_8660.jpg

*

 photo IMG_8668.jpg

In de loop van de dag kwam de zon erdoor en konden we heerlijk boulen…velen speelden zelfs zonder jas!

 photo IMG_8680.jpg

Op de terugweg naar huis was er inmiddels wat grondmist op komen zetten.

Maar ook nu ging de zon prachtig onder……

 photo IMG_8710.jpg

*

 photo IMG_8712.jpg

*

 photo IMG_8713.jpg

*

*

 photo IMG_8720.jpg

*

4 Reacties to “Nog meer kleur”

  1. Jullie hebben toch héél ander weer dan hier🙂
    Al dat oranje/rood blijft maar in `t oosten hangen.
    Maar wel erg mooi gekiekt, geniet ik toch bij jou !

  2. hugove52 said

    Mooie serie foto’s, speciaal de zonsondergang.

  3. Ank Pot said

    De vierde foto vind ik prachtig maar ook die van het met druppels getooide spinnenweb is beeldschoon!
    Fijne avond!

  4. Hilde said

    van die zonsondergangen krijg ik maar nite genoeg! maar ook een mistig landschap kan me enorm bekoren!
    lieve groet, Hilde

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
