riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De kleuren van de herfst – deel 4

Posted by riaphilips op 18 november 2014

Voordat door de wind alle bladeren van de bomen waaien,
wil ik jullie nog even laten genieten van de mooie herfstkleuren.

 photo IMG_8323.jpg

*

 photo IMG_8325.jpg

*

*

*

 photo IMG_8547.jpg

*

 photo IMG_8550.jpg

*

*

*

 photo IMG_8574.jpg

*

 photo IMG_8578.jpg

*

 photo IMG_8580.jpg

*

 photo IMG_8589.jpg

*

 photo IMG_8590.jpg

*

 photo IMG_8598.jpg

*

 photo IMG_8599.jpg

*

*

*

4 Reacties to “De kleuren van de herfst – deel 4”

  1. Bij jullie is het al echt herfst met die prachtige gele tinten (hier nog groen)
    Ik heb heerlijk met je meegestapt en super genoten, ik ruik de herfst🙂

  2. Hilde said

    prachtig Ria, echte juweeltjes!!! bij jou is het altijd genieten! heel speciaal die lampionnetjes.
    ik was onlangs ook in het bos om wat te fotograferen, maar ben over mijn meeste foto’s niet zo tevreden.
    lieve groet, Hilde

  3. hugove52 said

    Heel mooi.

  4. Ank Pot said

    Mooi, mooi, mooi! Ik heb er gisteren ook van genoten tijdens een boswandeling, het is zo mooi. Het meest in het oog springend vind ik je foto van de Vliegenzwam, het oranje paddenstoeltje in het hout en de lampionnetjes maar ook de rest is prachtig!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
