riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

3D painting

Posted by riaphilips op 19 november 2014

Afgelopen maandag moest ik in het centrum van Deventer zijn en liep ik tegen deze 3D schildering aan.
Nou ja…het lijkt erop, dat je er tegenaan kunt lopen of zelfs in vallen, maar dat is in werkelijkheid niet zo.
Ontzettend knap geschilderd door de mensen van www.3D-streetpainting.eu ( voor verdere informatie )

 photo IMG_8883.jpg

6 Reacties to “3D painting”

  1. Waaaauw….fantastisch…zo knap gemaakt
    Ik lees dat het toch al een tijdje ligt, nog mooier !

  2. Hilde said

    dit zijn echte artiesten die dit kunnen verwezelijken! heel knap!

  3. Renate Twilt said

    Het is inderdaad bijzonder knap. En het is een mooie manier om een straat/ plein te verfraaien. Hoe lang blijft dit goed?

    • riaphilips said

      Ik heb geen idee, Renate.
      De afbeelding is half september gemaakt in de Penninckshoek naast het standbeeld van Albert Schweitzer en ziet er nog heel goed uit.

  4. Ank Pot said

    Geweldig knap en ook heel mooi gedaan. Heb je ook een foto van de andere kant genomen want dan ziet het er heel raar uit, heel langgerekt en dan besef je ook hoe knap het is om dit zo te tekenen!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
