riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De kleuren van de herfst – deel 5

Posted by riaphilips op 20 november 2014

Nog steeds kunnen we genieten van de meest fantastische herfstkleuren.
En ook zien we nog dagelijks mooie paddenstoelen overal in de bermen.
Vandaag deed ik weer een ontdekking…ik zag piepkleine paddenstoeltjes, die groeiden op een blaadje.
Het wil niet zeggen, dat ik zulke goede ogen heb, hoor.
Een nieuwe bril is in bestelling…ik moet weer sterkere glazen, helaas😦
Nee…ik was iets anders aan het fotograferen en zag toen door mijn lens deze minuscule paddenstoeltjes.

 photo IMG_8996.jpg

*

*

*

 photo IMG_8999.jpg

*

 photo IMG_8993.jpg

*

 photo IMG_8968.jpg

*

 photo IMG_8962.jpg

*

*

*

 photo IMG_8953.jpg

*

 photo IMG_8951.jpg

*

*

 photo IMG_8946.jpg

*

 photo IMG_8930.jpg

*

 photo IMG_8922.jpg

*

 photo IMG_8908.jpg

*

5 Reacties to “De kleuren van de herfst – deel 5”

  1. Het herfstbos zit dus vol met verrassingen
    En wij genieten nu met je mee
    Paddenstoelen op losse blaadjes heb ik nog nooit gezien
    Het was weer smullen
    Fijn weekend

  2. Buitenaards bijna. Mooi!

  3. Hilde said

    de herfst in het bos….. ook ik krijg er niet genoeg van! mooie serie, heb weer genoten Ria!
    liefs, Hilde

  4. hugove52 said

    Een mooie serie foto’s, het Roodborstje staat er mooi op.

  5. Ank Pot said

    Mooi hoor! Die kleine paddenstoeltjes lijken wel door het blad heen te gaan in plaats van er bovenop te groeien. Prachtige serie zwammen, mooi ook dat mannetje in het bos en de Roodborst op de band is een mooie uitsmijter van dit blog!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
