riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De kleuren van de herfst – deel 6

Posted by riaphilips op 24 november 2014

Ik hoop niet, dat het eentonig wordt, maar ik blijf genieten van de kleuren buiten.
Door het zachte weer, lijkt er geen einde aan de herfst te komen.
Het is zelfs zo, dat hier en daar de braamstruiken al weer vol knoppen zitten.

 photo IMG_9124.jpg

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_9095.jpg

*

 photo IMG_9059.jpg

*

 photo IMG_9062.jpg

*

 photo IMG_9066.jpg

*

 photo IMG_9069.jpg

*

*

 photo IMG_9090.jpg

*

En als je dan aan het eind van de dag getrakteerd wordt op zo’n mooie zonsondergang……..🙂

 photo IMG_9040.jpg

*

 photo IMG_9035.jpg

*

 photo IMG_9034.jpg

Ik blijf dus genieten…….🙂

7 Reacties to “De kleuren van de herfst – deel 6”

  1. hugove52 said

    Ik blijf ook genieten van de herfst, mooie herfstsfeer.

  2. 👍👍👍

  3. En ik geniet met je mee
    Wat een variatie aan paddenstoelen…poeh !
    En kwam de jager achter je aan :-0 ?
    Mooie reeks weer

    (Moet je echt eens mailen, dan begrijp je echt de achtergrond van mijn maandagtekst ;-0)

  4. On-Nederlands mooi!

  5. Hilde said

    ook ik kan blijven genieten van deze heerlijke herfst en jouw prachtige herfstbeelden!
    liefs, Hilde

  6. Ank Pot said

    En ik geniet met je mee hoor, geweldig! Dit verveelt nooit. Die jager (?) had het toch niet op jou gemunt???
    fijne dag!

    • riaphilips said

      Nee Ank, op mij jagen ze niet…ik ben waarschijnlijk niet wild genoeg🙂
      Maar het was ook geen jager..gelukkig maar…deze man had een filmcamera op statief bij zich…..

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
