riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Er valt nog veel te ontdekken…..

Posted by riaphilips op 25 november 2014

Stond ik gisterochtend te wachten op een mooie zonsopkomst, zag ik ineens dit!
Zou het een vallende ster zijn? Voor de zekerheid heb ik maar een wens gedaan…wie weet🙂

*

In elk geval hoopte ik een mooie zonsopkomst te zien te krijgen en dat gebeurde.

 photo IMG_9424.jpg

*

 photo IMG_9428.jpg

Toen de zon eenmaal boven de horizon was, kleurden de bomen achter mij opvallend rood.

 photo IMG_9434.jpg

Later op de dag heb ik een boswandeling in de buurt gemaakt en ontdekte nog weer paddenstoelen, die voor mij nieuw waren.

 photo IMG_9441.jpg

*

 photo IMG_9449.jpg

*

 photo IMG_9456.jpg

Hieronder zie je de Gewone oesterzwam (Pleurotus ostreatus), waarvan de kleur grijs is en een beetje glanst.

*

*

 photo IMG_9476.jpg

*

 photo IMG_9480.jpg

*

 photo IMG_9484.jpg

*

 photo IMG_9486.jpg

*

*

 photo IMG_9502.jpg

*

 photo IMG_9504.jpg

Af en toe ging de zon verscholen achter een wolk, maar dat levert ook een mooi plaatje op.

 photo IMG_9514.jpg

Ik hou van dit seizoen, dat is wel duidelijk🙂

 photo IMG_9461.jpg

4 Reacties to “Er valt nog veel te ontdekken…..”

  1. Zooooo….dat is spectaculair…ik dacht net als Ank ook aan verbranding van meteoriet.
    Misschien hebben meer mensen dit verschijnsel gezien en vastgelegd.
    Super
    En je rode bomen stelen toch echt de show.
    Maar wat véél paddenstoelen nog hè ?
    Leuk en mooi om met je mee te mogen kijken.

    @ Bedankt voor je mail vanmorgen en `het` is gebeurd🙂

  2. hugove52 said

    Heel mooi en vooral de 5de foto met de rode bomen langs de rivier is prachtig.

  3. Hilde said

    mooi! vooraal de foto van de rode bomen langs de rivier!
    lieve groet, Hilde

  4. Ank Pot said

    Ja dit seizoen heeft veel voor ons fotografen te bieden. Dit is ook weer een hele mooie serie! de eerste twee foto’s lijken wel van een verbrandende meteoriet ofzo, heb je al geprobeerd er iets over te vinden of de lokale pers ofzo? Als je googled op ‘vuurbal aan de hemel’ krijg je een bijna vergelijkbare foto van elders uit de wereld.
    De rode bomen zijn geweldig maar ook alle paddenstoelen en zwammenfoto;s zijn prachtig!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
