riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Gewonnen….

Posted by riaphilips op 3 december 2014

Nadat we eerder al met “Bathmen spant de Kroon” de Vrijwilligersprijs van Overijssel gewonnen hebben,
werden we vorige week donderdag ook nog eens vereerd met de Vrijwilligersprijs van Deventer
en wel in de categorie Sociaal Cultureel Werk.
Van het vierdaagse evenement werd een prachtig fotoboek samengesteld als herinnering aan dit unieke gebeuren.
Uit bijna 10.000 foto’s is een selectie gemaakt van 500 foto’s, waaronder een aanzienlijk aantal van mij.
Het eerste exemplaar werd afgelopen vrijdag uitgereikt aan burgemeester Weidema van Deventer.
Op onderstaande foto leest hij een stukje voor uit het boek.

 photo IMG_9592.jpg

Tot mijn grote verrassing werd ikzelf onderscheiden met de Gouden Camera voor de beste zwart-wit foto.

Zie hieronder het jury-rapport…..

En dit is de winnende foto….

 photo DSCF0335.jpg

Ik ben ontzettend blij met deze prijs en de vele leuke reacties, die ik kreeg van de Battummers🙂

9 Reacties to “Gewonnen….”

  1. Wat leuk Ria!! En zo eervol met je winnende foto! Volgens mij heb ik die boerderij ook ergens op de foto staan van mijn Holtense vakantie.
    Maar fantastisch dat je na als groep de vrijwilligersprijs hebt gewonnen ook zelf in de prijzen gevallen bent. En nog wel de verdiende hoofdprijs!
    Het is ook een schitterende foto!
    Groetjes

  2. Gerrie ten Els said

    Gefeliciteerd met deze prijs

  3. Gefeliciteerd! Welverdiend.

  4. ingrid janssen said

    GEFELICITEERD….super en dat is ook zeker verdiend…….

  5. Henk Smit said

    Gefeliciteerd met je prijs, Henk Smit

  6. Heel hartelijk gefeliciteerd en het is het meer dan waard.
    De oorkonde ziet er ook fraai uit net als deze geschreven lofbetuiging

  7. Ank Pot said

    Super!!! Hartstikke gefeliciteerd en volkomen terecht bovendien heb je sowieso wel een onderscheiding verdiend met al het werk dat je voor dit prachtige evenement hebt verricht!! De foto is inderdaad precies wat de jury omschrijft: spannend!!
    Overigens ook leuk dat het evenement en zijn vrijwilligers zoveel waardering heeft gekregen, ook volkomen terecht naar mijn mening.
    Fijne dag!

  8. Tobias said

    Hoi Ria,

    Wat leuk dat jouw grootste hobby prijzen opleverd! Gefeliciteerd en ga zo door zou ik zeggen! Groetjes Tobias

  9. Gefeliciteerd! Een verdiende prijs.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
