riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Wandeltocht

Posted by riaphilips op 5 december 2014

Het is alweer bijna 2 weken geleden, dat ik met de wandelgroep een zogenaamde gezelligheidstocht gelopen heb.
De dag begon voor mij met de zonsopkomst boven het buitengebied van Bathmen.
Het was droog en de temperatuur aangenaam. Alle ingrediënten waren dus aanwezig voor een gezellige wandeldag.
Monique nam ons mee op een ontdekkingstocht door de Rivierenwijk in Deventer.
Deze wijk werd in 2007 op de lijst van 40 probleemwijken van minister Vogelaar van VROM gezet.
Sindsdien wordt er gewerkt aan een grootscheepse renovatie annex herinrichting van de Rivierenwijk.
Er is in de wijk een wandelroute aangelegd, die aangegeven wordt met de afbeelding van een gele vogel met laarsjes aan.
Tevens vind je prachtig bewerkte boomstammen, die het een en ander vertellen over de wijk.
Via deze route slingerden we door de wijk, staken daarna even de IJssel over naar Twello, waar we pauzeerden.

 photo IMG_9186.jpg

*

 photo IMG_9211.jpg

*

 photo IMG_9218.jpg

*

*

 photo IMG_9209.jpg

*

 photo IMG_9213.jpg

*

*

 photo IMG_9214.jpg

*

 photo IMG_9219.jpg

*

 photo IMG_9223.jpg

*

*

 photo IMG_9229.jpg

*

 photo IMG_9232.jpg

*

 photo IMG_9244.jpg

*

 photo IMG_9256.jpg

*

 photo IMG_9280.jpg

De pauze was bij voetbalvereniging Activia, waar de dames- en herentoiletten op een heel leuke manier worden aangegeven🙂

 photo IMG_9286.jpg

*

*

 photo IMG_9288.jpg

*

 photo IMG_9311.jpg

*

 photo IMG_9328.jpg

*

 photo IMG_9330.jpg

*

 photo IMG_9331.jpg

*

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_9372.jpg

Ik wens iedereen een gezellige sinterklaasavond.
Heel toepasselijk…wij krijgen vandaag bezoek uit Spanje, maar dat is niet Sinterklaas🙂

5 Reacties to “Wandeltocht”

  1. Een prachtige en ook een bijzondere route.
    Schitterend al die bewerkte boomstammen. Zie je in Drenthe ook vaak.
    En leuk DAVO, want ik verzamel postzegels…ja alleen nog Nederland en Mooi Nederland, maar dan is mij uiteraard DAVO bekend.
    Groetjes en hoop weer wat vaker te reageren.

  2. Je bezoek zal wel al weg zijn…komt er van als je pas na het weekend kijkt ;-0
    Maar wat viel er véél te zien in dat wijkje tijdens de wandeling
    Leuk gevarieerd weer

  3. hugove52 said

    Een mooie fotoserie.

  4. Ank Pot said

    Een mooie wandeling met veel mooi houtsnijwerk. Daarvan spreken me de uil en buizerd het meest aan!
    Fijne dag!

  5. Ik vond het heerlijk om even met je ‘meegewandeld’ te hebben.🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
