riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2014 – deel 1

Posted by riaphilips op 22 december 2014

Het afgelopen weekend stond de Deventer binnenstad weer helemaal in het teken van het Dickens Festijn
en uiteraard was ik daar weer bij. De zaterdag samen met Ank en de zondag alleen.
We hebben weer bijzonder genoten en werden door de verschillende figuranten allerhartelijkst begroet.
Omdat we nu al jaren verslag doen van dit evenement, voelen we ons lid van deze grote Dickensfamilie🙂
De foto’s, die ik plaats, zijn een mix van beide dagen.
Hoewel ik de zaterdag, samen met Ank, erg genoten heb, vond ik de sfeer op zondag gezelliger.
Voor mij begint het festijn altijd al op het station…daar kom ik de eerste figuranten al tegen.
Het koor in de hal brengt je al aardig in de stemming en buiten wordt de lange rij wachtenden ook vermaakt met muziek.
Ook hier lopen de figuranten regelmatig langs, zodat de mensen al vast een indruk krijgen van wat hen te wachten staat.

 photo IMG_6789_zps725f0516.jpg

*

 photo IMG_6790_zps2e5c740e.jpg

*

 photo IMG_6796_zps4d94e89a.jpg

*

*

 photo IMG_7217_zps28b3f039.jpg

*

 photo IMG_0543_zps62f47622.jpg

*

 photo IMG_7127_zpsd5fd8012.jpg

*

*

 photo IMG_0548_zps5a6e9388.jpg

*

 photo IMG_0547_zps78308b01.jpg

*

*

*

 photo 21dec_zps8f736da7.jpg

Eenmaal binnen zitten we gelijk weer in de vertrouwde Dickenssfeer…..

 photo IMG_7208_zpsa6e50930.jpg

en komen we de eerste bekenden weer tegen🙂

*

*

 photo IMG_0659_zpsb426c40c.jpg

*

Agent Roderick zit weer helemaal in z’n rol……

*

*

*

*

*

 photo IMG_6816_zpsde303e33.jpg

Deze serie wordt uiteraard weer vervolgd……

10 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2014 – deel 1”

  1. Geert said

    Geert en Tiny in dezelfde outfit?!

    Hahah, Ank ja was teveel gesleep en Tiny wilden alleen de nieuwe…. aan dit jaar.

    Ja dames he.

    Groet Geert

  2. oh…ik zie dat jij koningin Victoria hebt …die was mij te vlug af.

  3. Mooi Ria…..en wat leuk dat we elkaar tegenkwamen he !.

  4. Geert said

    Hallo Ria.

    We troffen je zaterdag samen met Ank en de zondag alleen

    Wat een mooie foto’s wederom van de deelnemers aan het festijn.
    Wij zijn blij er deel aan te mogen nemen.

    We zijn benieuwd naar de volgende delen. P.S een mooie glimlach bij een bekende dame van stand

    Fijne feestdagen en alle goeds 2015.

    Tiny Geert het Limburgse Dickens stel.

  5. Kitty de Wasvrouw said

    Wat was het weer fijn om in Deventer de was te mogen doen, en wat was het fijn om jou en Ank weer te zien. Ik begin net weer gevoel in de vingers te krijgen, dus ga ik lekker genieten van jullie foto’s.

  6. Dat is weer genieten en wij zien door jouw ogen ook oude bekenden…voelt toch goed hè ?
    Dat wordt weer genieten !

  7. Els said

    Mooi , Ria weer een geslaagde foto sessie.

  8. Alweer, schitterende fotos!!!!!!!

  9. Hannie said

    Dat wordt weer genieten de komende dagen.

  10. Ank Pot said

    Leuk! Ik zie meteen al allerlei dingen die je zaterdag niet had.
    Hortence in andere kleding en Geert en Tiny in dezelfde outfit?!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
