riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2014 – deel 3

Posted by riaphilips op 24 december 2014

Allereerst wil ik al mijn bezoekers heel gezellige Kerstdagen wensen.

Ik begin deze serie met een paar foto’s van 2 vrouwen, die zeer overtuigend de rol van zwervers vertolkten.

 photo IMG_0787_zps28fccbc3.jpg

*

Ze zagen, dat de bakker erwtensoep aan het eten was en vroegen zich af of er in de afvalbakken,
die bij hem stonden nog wat eetbaars te halen viel. Ze doken er op de kop in…..

 photo 21dec1_zpse1cfbbb8.jpg

*

*

 photo IMG_0653_zps3869bf76.jpg

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_0727_zpsb780a32e.jpg

Hajo Blok, de klokkenmaker samen met één van de kuipers…

En hier in zijn eigen toko…..

*

 photo IMG_6954_zps2ee5e6c9.jpg

*

 photo IMG_6953_zpsb5a53986.jpg

*

*

 photo IMG_0621_zps86a7e2dc.jpg

*

*

*

*

*

 photo IMG_0601_zpsf0bd724b.jpg

*

 photo IMG_0606_zps05f98736.jpg

*

 photo IMG_0587_zps89096940.jpg

*

Je zou toch zweren, dat dit een echte baby is, maar het is een pop! Knap gemaakt, hè?

Wordt vervolgd……

5 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2014 – deel 3”

  1. Yvonne said

    Wat heb je weer prachtige foto’s gemaakt!

  2. Genoten !!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Ank Pot said

    Ik zie veel foto’s die je zondag moet hebben gemaakt! Mooie serie weer, leuk die overzichtsfoto van de stand van Hajo! Het is goed te zien dat iedereen veel plezier had, dat straalt er van af!
    Fijne dag!

  4. Weer een leuke serie! Weet jij iets over de organisatie Ria. Er moet toch een strakke regie zijn lijkt mij. Al die act,s. Ik vond het geweldig. Volgend laar zeker weer!

  5. Kitty de Wasvrouw said

    Wat is dat weer een mooie serie foto’s. Helaas heb ik de schaapjes dit jaar niet gezien, maar nu kan ik er wel van genieten.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
