riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2014 – deel 6

Posted by riaphilips op 27 december 2014

Vandaag laat ik jullie een groot aantal portretten zien. De één ziet er nog mooier uit dan de ander.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_0220_zps1e5ce0aa.jpg

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Ook tussen het publiek zag je af en toe bijzondere types lopen, zoals deze dame…..

Wordt vervolgd……

5 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2014 – deel 6”

  1. Yvonne said

    Heel mooi, Ria!

  2. Als fotograaf zijn we wel aan onze trekken gekomen he Ria. Wat een feest! Een hele mooie reeks !
    Die charmeur heb je er prachtig op….wat een figuur he. 😄😄😄😄
    Je moet het ook maar bedenken he.
    En jij heb de schoorsteenveger die wel een glaasje lust ook. Een geweldig optreden.
    Verder zie ik nog een aantal bekende gezichten maar ook figuren die ik niet gezien of gefotografeerd heb.

  3. Ank Pot said

    Ik ben het woordje -mij- vergeten achter voor…

  4. Ank Pot said

    Een fraaie serie weer met voor de eerste en de laatste als de mooisten!
    Fijne dag! Sneeuw bij jullie? Hier niet😦

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
