riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Roodborstje

Posted by riaphilips op 13 januari 2015

Januari is doorgaans een drukke tijd voor mensen, die in het verenigingsleven zitten.
Ledenvergaderingen, kascontroles en ook het penningmeesterschap vragen op het ogenblik veel van mijn vrije tijd.
Toch wil ik tussendoor weer even een natuurfoto plaatsen en wel van een roodborstje.
Ik vind het roodborstje een vogeltje, dat echt bij de winter hoort. Dit is ook de tijd van het jaar, dat ik hem het meest zie.

 photo IMG_1027_zpse20fef86.jpg

4 Reacties to “Roodborstje”

  1. Is nu in de winter ook een trouwe klant in de tuin samen met de koolmezen en een koppetje vinken.
    In de zomer heb ik er ook wel eens roodborstje, maar dat schijnt dan weer een andere te zijn.
    Mooie foto!
    Groetjes

  2. hugove52 said

    Mooi.

  3. Hij is zich van zijn schoonheid bewust, altijd een fotogeniek vogeltje

    @ Gisteren kregen we de definitieve `ja`🙂

  4. Ank Pot said

    Hij staat mooi te pronken op de rand van de schutting, en vangt nog net een beetje zon!
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
