riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Leeuwarden deel 1

Posted by riaphilips op 19 januari 2015

Eén van de eerste dagen van dit jaar heb ik met Ank een bezoek gebracht aan Leeuwarden.
Het aantrekkelijke van de Friese steden is natuurlijk het water, dat dwars door de plaatsen loopt.
In dit eerste deel toon ik dan ook foto’s van dat water met de schepen,
de kades met karakteristieke huizen en nog meer, dat daarmee samenhangt.

*

*

 photo IMG_1320.jpg

*

 photo IMG_1333.jpg

*

*

 photo _MG_7285.jpg

*

*

 photo _MG_7298.jpg

*

 photo IMG_1284.jpg

*

 photo IMG_1283.jpg

*

 photo IMG_1286.jpg

*

*

 photo IMG_1290.jpg

*

*

 photo _MG_7262.jpg

*

 photo IMG_1276.jpg

*

 photo IMG_1272.jpg

*

 photo IMG_7253.jpg

*

 photo IMG_7254.jpg

In deze moderne gevel ontdek je ook de golven van het water…….

 photo _MG_7271.jpg

Wordt vervolgd….

4 Reacties to “Leeuwarden deel 1”

  1. Hilde said

    erg gezellige grachten met mooie huizen.
    en at een knappe afsluiter, super hoe je dat moderne gebouw in beeld hebt gebracht, tegen een erg knappe lucht.
    groetjes, Hilde

  2. Mooi met de oude schepen. Ik ben heel lang ooit eens met een collega een weekend in Leeuwarden geweest om haar oma op te zoeken.
    Langs zo’n gracht heb ik wel gelopen, maar kan me eigenlijk al die schepen niet herinneren. Is wel een jaar of 40 geleden, dus misschien lagen ze er toen nog niet? Of lette ik daar niet op.
    Mooie foto’s van details heb je weer gefotografeerd.
    Leuk dat golvende gebouw!
    Groetjes

  3. Leeuwarden ken ik helemaal niet en daarom geniet ik met je mee van alles op/bij/aan het water.

  4. Ank Pot said

    Het wordt tijd dat ik ook met deze serie ga beginnen😉
    Wat was het koud hè die dag maar van de foto’s kan ik wel weer genieten hoor! De spiegelingsfoto is erg goed gelukt!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
