riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Leeuwarden deel 3

Posted by riaphilips op 28 januari 2015

Vandaag aandacht voor het Sint Anthony Gasthuis, dat een lange geschiedenis kent,
maar tegenwoordig bestaat uit appartementen voor ouderen.
Het geheel wordt heel goed onderhouden, zo ook de prachtige binnentuin, die op de website wordt
omschreven als een oase van rust en schoonheid in het mooiste deel van de oude Leeuwarder binnenstad.
Hier ben ik het volledig mee eens…..Meer info: http://www.sintanthonygasthuis.nl/info.asp?objectid=10

 photo IMG_1481.jpg

*

*

 photo _MG_7364.jpg

*

*

 photo IMG_1480.jpg

*

*

*

 photo _MG_7363.jpg

*

*

 photo _MG_7354.jpg

*

 photo _MG_7353.jpg

*

 photo _MG_7352.jpg

*

 photo _MG_7344.jpg

*

 photo IMG_1470.jpg

*

 photo _MG_7351.jpg

*

 photo IMG_1469.jpg

*

*

 photo _MG_7346.jpg

*

 photo _MG_7345.jpg

*

 photo IMG_1460.jpg

*

*

 photo IMG_1454.jpg

Wordt vervolgd….

3 Reacties to “Leeuwarden deel 3”

  1. Renate Twilt said

    de knoestige boom nodigt uit tot fantaseren over gnomen, elfen en dergelijke.

  2. Toch apart dat er begin januari nog van alles staat te bloeien!
    Ik ben ooit in een bejaardentehuis geweest in Leeuwarden wat ook best oud was, maar of dit het is weet ik echt niet meer.
    Je zal daar de tuin moeten bijhouden, want daar knip je je suf aan al die buxushaagjes en bollen! Ben al blij als ik die paar in de tuin weer heb geknipt.
    Apart die scheve bomen, die naar elkaar toe lijken te groeien! Maar die stam zit wel heel wonderlijk in elkaar.
    Mooie serie weer ondanks het mindere weer.
    Groetjes uit een grijs en nat Tilburg.

  3. Ank Pot said

    Het was er echt een oase van rust en heel mooi aangelegd. Lijkt me heerlijk om daar op je oude dag te wonen!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
