riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

IJsberengeluk!

Posted by riaphilips op 10 maart 2015

Het is al weer bijna een week geleden, dat ik met Ank in Ouwehands Dierenpark was.
Ons voornaamste doel was het fotograferen van de 2 jonge ijsberen, die sinds kort naar buiten mochten.
We hebben ons kostelijk vermaakt….ze renden en tuimelden over elkaar heen.
Tussendoor werd er bij de moeder gedronken en kwamen ze weer even tot rust.
Tijdens hun verkenningstocht werden ze voortdurend door haar in de gaten gehouden.
De foto’s verschillen wat van kleur, maar dat komt door de kleur van de ruiten, waardoor gefotografeerd werd.
Kijk en geniet met me mee……🙂🙂

 photo IMG_3242.jpg

*

 photo IMG_3267.jpg

*

 photo IMG_3314.jpg

*

*

 photo IMG_3461.jpg

*

 photo IMG_3483.jpg

*

 photo IMG_3539.jpg

*

 photo IMG_3546.jpg

*

 photo IMG_3558.jpg

*

 photo IMG_3567.jpg

*

 photo IMG_3570.jpg

*

 photo IMG_3597.jpg

*

 photo IMG_3614.jpg

*

 photo IMG_3626.jpg

*

 photo IMG_3643.jpg

*

 photo IMG_3666.jpg

*

 photo IMG_3693.jpg

*

 photo IMG_3698.jpg

*

 photo IMG_3703.jpg

*

 photo IMG_3713.jpg

*

 photo IMG_3717.jpg

*

 photo IMG_3718.jpg

*

 photo IMG_3721.jpg

*

 photo IMG_3728.jpg

***

7 Reacties to “IJsberengeluk!”

  1. Renate said

    Hoi Ria,

    Mag ik een of twee foto’s van jou berenjongen gebruiken om er een compilatie van te maken? Ik heb foto’s van jonge witte herders die veel op berenjongen lijken. Het is pure spielerei voor eigen gebruik.

    Groetjes,

    Renate

  2. ingrid janssen said

    wat een geweldige foto s….en dat achter glas dan zijn ze gewoon super…..

  3. Hilde said

    WAT EEN SCHATJES !!!!!!!!!!!!! Echt prachtig dat stelletje! super dat je dat hebt kunnen meemaken. en zie me er daar eentje die probert in een boom te klimmen. een ijsbeer! wist niet dat die dat doen….
    Mooie serie Ria!
    lieve groet, Hilde

  4. hugove52 said

    Een mooie serie.

  5. Dan waren we elkaar bijna weer tegengekomen👍

  6. Wat is dat jonge grut bij dieren toch leuk! Ze dartelen en rollen over elkaar heen dat het een lieve lust is.
    Net zoals bij de lammetjes.
    Leuke foto van dat ene ijsbeertje dat in de boom wil klimmen! Maar het is genieten van alle foto’s.
    Binnenkort ga ik weer eens naar de Beekse Bergen, want daar zijn nieuwe dieren en ook allerlei dieren geboren zoals giraffes, neushoorns e.d.
    Groetjes
    OT Ik moet nodig een nieuw blog zetten. Heb genoeg zonnige nieuwe foto’s.

  7. Ank Pot said

    Ja het blijft genieten wanneer je weer naar de foto’s kijkt, wat een kostelijk gezicht was het toch en zo vertederend ook.
    (Ik heb iets aangepast aan mijn filmpjes misschien kun je ze nu wel zien!)
    Fijne dag, boulen in de zon😉 geniet er van!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
