riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Geduld en een dosis geluk….

Posted by riaphilips op 18 maart 2015

Geduld en een dosis geluk heb je nodig om een IJsvogeltje te fotograferen.
Op de plek, waar ik de IJsvogeltjes eerder aantrof, lieten ze zich niet meer zien.
Verderop bij de Schipbeek zag ik er deze week echter twee over het water scheren.
Ik ben er nu een paar keer geweest en kon er deze foto’s van maken.
Het zijn geen superprenten, maar ik ben er al heel blij mee.

 photo IMG_5603.jpg

*

 photo IMG_5692.jpg

*

 photo IMG_5694.jpg

***

9 Reacties to “Geduld en een dosis geluk….”

  1. Het aantal ijsvogels neemt gelukkig weer toe, maar na 2 winters zonder al te veel ijs, is dat wel logisch.
    De plek waar men zegt dat ze hier zitten ze helaas nog niet gespot.
    Al zijn het geen super foto’s zoals je zegt maar ze zijn toch mooi en ik ben er jaloers op. Leuk die in vlucht.
    En de 3e foto is toch echt mooi scherp en lekker kleurig.
    Groetjes

  2. Wens aan G van ons maar je titel van deze log ! :-0

  3. ingrid janssen said

    Wat mooi zeg en dat is ook misschien een teken dat t weer goed gaat met de ijsvogel

  4. Die vliegende is prachtig geworden.
    Bofkont dat je hier vlakbij woont :-0

  5. hugove52 said

    Heel mooi.

  6. 👍

  7. Hilde said

    Een prachtig vogeltje Ria! Toch mooi foto’s hoor.

  8. Ank Pot said

    Super hoe jij dit mannetje op de foto hebt gekregen! Die eerste foto is geweldig. Het valt zeker niet mee, ik heb vandaag ook weer een paar uur staan blauwbekken en heb ook weer een paar foto’s kunnen maken.
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
