riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Spechten

Posted by riaphilips op 6 april 2015

Wanneer je nu door het bos loopt, hoor je ze aan alle kanten met hun sterke snavels in de bomen hakken.
Het valt echter niet mee om ze ook daadwerkelijk te spotten.
Af en toe zie je er een, maar dan is de locatie te ver weg om een behoorlijke foto te maken.
Ik was dan ook blij verrast toen ik deze twee spechten in het vizier kreeg.
Ze poseerden net lang genoeg om deze foto te kunnen maken.

 photo IMG_6039.jpg

5 Reacties to “Spechten”

  1. Lukt mij ook nooit om ze te fotograferen terwijl je er genoeg hoort roffelen. Het zal nu wel stiller zijn geworden, want na de enorme kaalslag in het bos zijn veel mooie gezonde bomen gesneuveld. Het lijkt wel of er een tornado door het bos is gegaan!
    Maar jij bent een bofferd met zelfs 2 spechten!!!
    Groetjes

  2. Inderdaad ik heb er ook al enkele gezien maar ik heb dan mijn fotomateriaal niet mee ☺ Heel mooi hoor !

  3. Snotverpiellekes maar liefst twee!

  4. Jij hebt geboft met een dubbele traktatie.

  5. Ank Pot said

    Super zeg! En nog groene spechten ook, die heb ik nog nooit gezien!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
