riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Voorjaar

Posted by riaphilips op 14 april 2015

Het voorjaar is nu echt losgebarsten. De voorjaarsbloemen schieten de grond uit.
De bomen laten al een groene waas van blaadjes zien en de vogels kwetteren er lustig op los.
Ik zag al verschillende soorten vlinders en nu de Pinksterbloemen bloeien,
zal het ook niet lang meer duren, totdat het Oranjetipje zich laat zien.
Afgelopen zondag heb ik weer een tocht van 20 km. gelopen als training voor de Nijmeegse Vierdaagse.
Ik heb genoten van de mooie natuur in onze omgeving. Kijk maar weer mee…..

 photo IMG_5786.jpg

*

*

 photo IMG_6062.jpg

*

 photo IMG_6102.jpg

*

 photo IMG_6107.jpg

*

*

 photo IMG_6114.jpg

*

*

 photo IMG_6120.jpg

*

 photo IMG_6166.jpg

*

*

 photo IMG_6174.jpg

*

 photo IMG_6180.jpg

*

 photo IMG_6182.jpg

*

* * *

4 Reacties to “Voorjaar”

  1. Prachtige serie van wonderschone foto’s !
    Grappig die met de kat. Ook de reeën zijn heel mooi.
    Al een tijd geen ree meer gezien, hoewel ze er wel moeten zijn.
    Zal weer eens heel vroeg op moeten staan!
    Leuk dat je weer de vierdaagse gaat doen, want is een jubileumeditie heb ik begrepen.
    Groetjes

  2. Super mooie reeks foto’s !!!!

  3. Prachtig gevaRIAeerd logje weer en de één is nog mooier dan de ander.

  4. Ank Pot said

    Je hebt wel heel verschillende dieren gefotografeerd zeg, geweldig! Mooi zoals die kat daar ligt te kijken! Schitterend al die bloesem overal, ik hoop er toch ook nog wat van te kunnen fotograferen.
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
