riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Het vlindert langs de Schipbeek

Posted by riaphilips op 19 april 2015

Afgelopen zaterdag…een fantastisch zonnetje….het is nog kaal op de wal langs de Schipbeek.
De vlinders trekken zich er niets van aan en voelen zich er helemaal thuis.
In mijn vorige blog zei ik al, dat het niet lang meer zou duren of het Oranjetipje zou te zien zijn.
Zaterdag was het al raak en kon ik een mannetje fotograferen op een pinksterbloem.
En niet alleen het Oranjetipje, maar ook een aantal andere vlinders. Kijk maar mee……

 photo IMG_6384.jpg

*

 photo IMG_6392.jpg

*

 photo IMG_6394.jpg

*

 photo IMG_6383.jpg

*

 photo IMG_6412.jpg

*

 photo IMG_6416.jpg

*

 photo IMG_6435.jpg

*

 photo IMG_6460.jpg

***

5 Reacties to “Het vlindert langs de Schipbeek”

  1. hugove52 said

    Mooie foto’s.

  2. Mooi het oranjetipje.
    Met dit zonnige weer willen ze wel vliegen. Zie hier alleen nog maar witjes en citroentjes.
    Ik ben weer bij, maar afgelopen week niet gekeken, want was een midweekje in Ouddorp (Goeree-Overflakkee).
    Groetjes

  3. Het lijkt wel of je in een vlinderparadijs was ipv langs de wallekant….zoveel verschillende vlinders al.
    Mooie reeks

  4. Hannie said

    Bij jou is echt een vlinderparadijs. Mooie scherpe foto’s.

  5. Ank Pot said

    Geweldig dat je het Oranjetipje al weer hebt gefotografeerd en heel mooi bovendien! De laatste van het Boomblauwtje vind ik ook bijzonder fraai! Er fladdert al weer heel wat rond en dat is leuk voor ons fotografen😉
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
