riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Het vlindert langs de Schipbeek – deel 2

Posted by riaphilips op 23 april 2015

Ik blijf nog even bij de Schipbeek, want de vlinders vliegen nog steeds af en aan😀

 photo IMG_6646.jpg

*

 photo IMG_6644.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_6619.jpg

*

 photo IMG_5984.jpg

3 Reacties to “Het vlindert langs de Schipbeek – deel 2”

  1. Goh…..stuur ze eens richting het westen…..hier moet je echt zoeken :-0
    Geniet ik toch bij jou :-0

  2. Daar wordt ik echt jaloers op, want hier zie ik alleen nog maar witjes en citroentjes voorbij fladderen!
    Prachtige foto’s weer en mooi dat oranjetipje! Die is al helemaal in Koningsdagsfeer!
    Groetjes en een zonnige dag!

  3. Ank Pot said

    Mooi Ria en zo te zien doen ze flink hun best om voor het nageslacht te zorgen😉 Prachtige foto van de Oranjetip!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
