riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Een bezoek aan Zutphen – deel 1

Posted by riaphilips op 25 april 2015

Afgelopen donderdag was ik voor een bijzonder gezellige afscheidsreceptie in Zutphen
en uiteraard heb ik er ook nog even met de camera doorheen gelopen.
Kijk maar even mee…..

*

*

*

 photo IMG_6722.jpg

*

 photo IMG_6724.jpg

*

*

 photo IMG_6728.jpg

*

 photo IMG_6731.jpg

*

*

*

 photo IMG_6737.jpg

*

*

 photo IMG_6746.jpg

*

*

 photo IMG_6747.jpg

*

*

 photo 23 april 2015 Zutphen afscheid Herma.jpg

* * *

Wordt vervolgd…..

2 Reacties to “Een bezoek aan Zutphen – deel 1”

  1. Ik herken nu wel het één en het ander uit Zutphen, waar onder Elsa en dat hofje en de torens.
    Er valt daar een boel te zien hè ?

  2. Hè eindelijk tijd om weer te kijken en te reageren, want al eerder je mooie foto’s van Zutphen gezien!
    Je hebt je heerlijk uitgeleefd met de deurkloppers en ook een aantal uithangborden. Ik had in mijn Goereese vakantie een mooie windwijzer met een bijna levensechte uil! Dacht gelijk aan jou, maar staat op mijn blogs over de midweek op Goeree. Nooit gedacht dat het daar zo mooi was, dus ga nog eens terug. Bungalowparken vlak bij het strand, dus wat wil je nog meer!!
    Groetjes en hoop dat alles goed is bij jullie.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
