riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De kleur van de lente.

Posted by riaphilips op 3 mei 2015

Nu de bomen en struiken in blad komen, ziet de natuur er heerlijk frisgroen uit.
Vanochtend heb ik een korte wandeling gemaakt bij het landgoed Dorth.
Ik heb genoten en had ook nog het geluk een Bonte Specht vast te kunnen leggen.

De Wants valt bijna niet op bij de groene achtergrond….

 photo IMG_7274.jpg

De witte Rododendrons staan al in bloei…..

 photo IMG_7282.jpg

*

 photo IMG_7287.jpg

*

 photo IMG_7289.jpg

*

*

 photo IMG_7293.jpg

*

*

 photo IMG_7296.jpg

*

*

 photo IMG_7317.jpg

*

 photo IMG_7324.jpg

*

 photo IMG_7327.jpg

*

 photo IMG_7330.jpg

*

* * *

4 Reacties to “De kleur van de lente.”

  1. Erg mooi weer gefotografeerd Ria! Leuk de mooie specht. Het lukt mij maar niet om ze te schieten. Hoor ze overal maar zie ze nooit.
    Mooi al het jonge groen en ook de bloeiende witte rodo’s. Die bloeien hier ook al. De paarse zijn meestal later.
    Groetjes

  2. Hilde said

    prachtige reeks Ria! hier wordt een mens vrolijk van. fantastische foto’s van de bonte specht!
    groetjes, Hilde

  3. Prachtig zijn je speciale dennentakjes en de wilde hyacinth.
    En de specht heb je geweldig goed gevangen, echte lenteserie :-0

  4. Ank Pot said

    Tjonge wat een mooie serie Ria!! Ik weet precies waar je deze foto’s hebt gemaakt, mooie plekjes. En wat heb je de Specht er super op staan, geweldig!!!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
