riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Een bezoek aan Zutphen – deel 3

Posted by riaphilips op 7 mei 2015

Met deze foto’s sluit ik de serie over mijn bezoek aan Zutphen af.
Het was een zonovergoten dag en tijdens mijn fietstocht naar huis
kon ik nog een schitterende zonsondergang meepikken🙂

 photo IMG_6881.jpg

*

*

 photo IMG_6880.jpg

*

*

 photo IMG_6877.jpg

*

 photo IMG_6875.jpg

*

*

 photo IMG_6874.jpg

*

 photo IMG_6862.jpg

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_6852.jpg

*

 photo IMG_6850.jpg

*

*

 photo IMG_6848.jpg

*

*

 photo IMG_6754.jpg

*

*

*

 photo IMG_6889.jpg

*

 photo IMG_6893.jpg

* * *

3 Reacties to “Een bezoek aan Zutphen – deel 3”

  1. Prachtige serie met mooie details die je weer gespot hebt, maar dat kunnen we wel aan je overlaten!
    En als toetje nog een mooie zonsondergang. We weten in elk geval dat je Zutphen niet zo maar voorbij moet rijden!
    Groetjes

  2. Leuke stad, Ria, prachtige fotoserie, precies zoals ik jaren geleden ook al van je geeend was

  3. Ank Pot said

    Gezellig die volle terrassen, Zutphen is sowieso een gezellige stad. Dat het zonovergoten was kun je wel zien, je hebt weer leuke en mooie details weten te ‘scoren’!
    De zonsondergang is ook heel mooi!

    groetjessss!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
