riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Op een presenteerblaadje

Posted by riaphilips op 17 mei 2015

Soms krijg je je onderwerp op een presenteerblaadje aangeboden.
Geen storende takken in de achtergrond en perfecte lichtomstandigheden😀
Dat gebeurde vanmorgen, toen ik opnieuw naar het uitsluipen van de libelles ging kijken.
Zo’n uitsluipertje is op zichzelf al een voorbeeldig fotomodel….bewegen doet hij amper.
Tussen de eerste en de laatste foto zit 1 uur en 5 minuten.
Ik had nog graag het eindresultaat willen zien, maar dan had ik waarschijnlijk mezelf te drogen moeten hangen..ha, ha😉

 photo IMG_8473.jpg

*

*

*

 photo IMG_8579.jpg

* * *

4 Reacties to “Op een presenteerblaadje”

  1. Heel mooi maar dat zie ik hier nooit. Geen idee waar je die hier ziet. Ja af en toe vliegt er wel eens eentje voorbij in de tuin.
    Maar fraaie serie.
    Groetjes

  2. Wat bijzonder mooi zijn ze geworden
    TOPserie weer
    Genieten van al dit schoons

  3. Dit is toch wel heel bijzonder he ? En alle bewondering voor je geduld.
    Mensenkinderen…1 uur…ik kan uren lopen, maar een uur stilzitten🙂
    Maar ja…dan heb je wel wat🙂

  4. Ank Pot said

    Prachtig, ik hoop dat ook ooit nog eens te mogen zien en vastleggen!
    groetjesss!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
