riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Libellen

Posted by riaphilips op 25 mei 2015

Ank kwam een dagje libellen fotograferen. Vooral het uitsluipen, maar ook de Weidebeekjuffers hadden haar aandacht.
Het was in alle opzichten een geslaagde dag en ze ging met een goed gevulde geheugenkaart weer naar huis😀

 photo IMG_8872.jpg

*

*

 photo IMG_8893.jpg

*

 photo IMG_8943.jpg

*

 photo IMG_8967.jpg

*

 photo IMG_8988.jpg

*

 photo IMG_9138.jpg

*

 photo IMG_9149_1.jpg

*

 photo IMG_9150.jpg

*

 photo IMG_9168.jpg

*

 photo IMG_9185.jpg

*

 photo IMG_9193.jpg

*

*

 photo IMG_9217.jpg

*

 photo IMG_9230.jpg

*

*

 photo IMG_9243.jpg

* * *

5 Reacties to “Libellen”

  1. hugove52 said

    Mooie opnamen.

  2. Wat een mooie serie en er zitten topplaatjes tussen.
    En de afsluiting van de dag was ook top volgens A.

  3. Prachtige reeks foto’s hoor !!!! Het verhaal van het geheugenkaartje kan ik me levendig voorstellen 🙂 bij mij is het mijn batterij die er na paar honderd foto’s toch onder controle moet gehouden worden maar dat is het minste….het mooie resultaat wat ik hier aantref is het toch waart hoor….Hier geniet ik van zoveel prachtige foto’s !!!!!
    Groeten Nancy

  4. Wat een traktatie al die libellen. Hier hebben jullie wel een poosje voor moeten “zitten” in waarschijnlijk niet al te comfortabele houdingen, maar dan heb je ook wat. Prachtige exemplaren. TOP hoor

  5. Ank Pot said

    Het was een topdag in alle opzichten😉 Het lijkt wel of ik hier naar mijn eigen foto’s zit te kijken maar dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk. Prachtige serie!
    En nee weinig spierpijn🙂
    Fijne dag en groetjes!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
