riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Als ongeluk in een klein hoekje zit….

Posted by riaphilips op 31 mei 2015

….dan zit geluk dus overal. Vandaag zat mijn geluk in een hoekje van het Landgoed Dorth.
Het is eigenlijk een hoekje van niks…de bomen zijn er gekapt, overal kijk je tegen de lelijke stoppels aan.
Er is een klein bruggetje over een water, dat eigenlijk ook niets voorstelt.
De takken van de gekapte bomen liggen her en der over dit water.
En juist hier schoot vandaag de adrenaline door mijn lijf, toen ik deze schoonheden zag.
Twee juveniele ijsvogels, die nog totaal geen angst hadden voor dit mens met die zwarte toeter voor haar gezicht.
Dat het nog jonge vogels zijn, kun je zien aan de witte punt aan de snavel.
Kijk en geniet met me mee……

 photo IMG_9934.jpg

*

 photo IMG_9901.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_0103.jpg

*

 photo IMG_0089.jpg

*

 photo IMG_0082.jpg

*

 photo IMG_0074.jpg

*

 photo IMG_0070.jpg

*

 photo IMG_0061.jpg

*

 photo IMG_0048.jpg

*

 photo IMG_0042.jpg

*

 photo IMG_0041.jpg

*

 photo IMG_0034.jpg

* * *

7 Reacties to “Als ongeluk in een klein hoekje zit….”

  1. hugove52 said

    Prachtige foto’s.

  2. Oh…Ik had dus héél véél moois gemist bij je…wat een bijzondere ontmoeting met die 2
    Top voor je en nu voor ons

    @ Gaat het goed met G ?

  3. Deze ongelukjes wil ik ook wel meemaken🙂 wat prachtige foto’s

  4. Wowwwww….Ria…geweldig !!! wat een gelukstreffer en wat heb je er fantastisch gebruik van gemaakt. Zeer scherpe foto’s …en hele fraaie poses van die beestjes. Jouw jaar kan niet meer stuk🙂

  5. wat ben jij een ongelooflijke bofbibs!

  6. Ank Pot said

    Oooooooooooo…………….wat gaaaaaaffff!!!!!!!!!! Ik weet precies waar dat is, we waren er vorige week nog toch? Wat een bofkont ben jij zeg. Wat zal je hart een sprongetje hebben gemaakt toen je dit voor je zag. Ik kan me je euforische gevoel helemaal voorstellen. Ik ben natuurlijk hartstikke jaloers, dat begrijp je wel!!!
    Fijne avond!

  7. Hannie said

    Oh, Ria wat geweldig. Daar blijf je de hele verdere dag blij van hé. Supermooie foto’s. Gefeliciteerd!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
