riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Landgoed Het Oostermaat.

Posted by riaphilips op 14 juni 2015

Landgoed Het Oostermaat staat bekend om z’n grote partijen Rododendrons,
maar er is nog veel meer, dat dit landgoed aantrekkelijk maakt.

 photo IMG_1268.jpg

*

*

 photo IMG_1271.jpg

Op de schermbloemen vind je er op dit moment vele Pyjamawantsen.
Het leuke van deze beestjes is, dat ze bovenop een gestreepte pyjama dragen en aan de onderkant een stippeltjespyjama😀

 photo IMG_1278.jpg

*

 photo IMG_1291.jpg

*

 photo IMG_1302.jpg

*

 photo IMG_1314.jpg

*

 photo IMG_1318.jpg

*

 photo IMG_1321.jpg

*

 photo IMG_1323.jpg

*

*

 photo IMG_1336.jpg

*

 photo IMG_1340.jpg

*

*

 photo IMG_1349.jpg

* * *

6 Reacties to “Landgoed Het Oostermaat.”

  1. Jij hebt niet stilgezeten, want wat een prachtige serie trekt hier voorbij.
    Het is bij jou in de buurt wel een El Dorado voor al dit moois. En jij weet ze ook allemaal te vinden.
    Leuk die wantsen.
    Groetjes
    OT Ik ben een maand niet op de weblog geweest en ook maar mondjesmaat op Facebook, want geveld door een nierbekkenontsteking. En daar wordt je niet blij van, behalve dat ik ruim 5 kilo lichter ben! Hopelijk is morgen de laatste urinetest goed, want anders moet je weer aan de antibiotica. Gelukkig nu redelijk opgeknapt net voor de vakantie. Maar 100% ben ik nog niet. Ook uiteraard nauwelijks foto’s gemaakt, want in het begin lig je alleen maar op de bank.

  2. gevangen said

    Ze zijn weer mooi. Vooral de laatste vind ik erg mooi.

  3. Keer op keer prachtige foto’s. Je hebt zoveel oog voor detail.

  4. Zo…macrokunstenares…geweldige serie weer. Je hebt volgens mij toch wel engelengeduld hoor. Die rups lukt mij ook nog wel en die wantsen misschien ook, maar de rest….ik laat dat graag aan jou over🙂

  5. Daar valt genoeg te bekijken en te bewonderen.
    Zijn de rododendrons dit jaar later ?
    En je wantsen zijn een (pyama)feestje waard :-0

  6. Ank Pot said

    Mooie serie! Prachtige foto van het Vingerhoedskruid en natuurlijk die van de Pyamawantsen. Ik heb ze hier nog nooit gezien, sowieso zie ik weinig wantsen hier.
    Groetjessss!!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
