riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De moeite waard….

Posted by riaphilips op 18 juni 2015

Er zijn altijd onderwerpen, die de moeite waard zijn om even van de fiets te stappen
of tijdens een wandeling bij stil te staan en een foto (of meerdere) te maken.
Ik laat hier weer een variatie aan foto’s zien.

 photo IMG_1433.jpg

*

*

 photo IMG_8750.jpg

*

 photo IMG_1437.jpg

*

 photo IMG_1444.jpg

*

 photo IMG_1486.jpg

*

 photo IMG_1504.jpg

*

 photo IMG_1516.jpg

*

*

 photo IMG_1575.jpg

*

 photo IMG_1579.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_1638.jpg

*

 photo IMG_1665.jpg

*

 photo IMG_1669.jpg

En met dit bloementapijt in deze sloot wens ik jullie een heel fijne dag toe.

5 Reacties to “De moeite waard….”

  1. Ank Pot said

    Nou deze foto’s tonen aan dat het zeker de moeite waard was om even af te stappen. Wat een mooie en gevarieerde onderwerpen. Prachtige Libellenfoto;s en wat schattig die jonge Winterkoninkjes. Het lijkt wel of die sloot nog voller staat met die Waterviolieren!
    Fijne avond verder!

  2. Gerrie ten Els said

    Ria ik geniet elke keer weer van de mooie foto,s in het bijzonder van dieren ik wandel veel maar kom ze niet tegen(een enkel keertje)
    De bloemen foto,s zijn ook prachtig
    Groetjes Gerrie

  3. Bedankt voor je bloemenpakketje en spring maar lekker veel van je fiets.
    Krijgen wij veel moois te zien.
    Maar je digitalis springt er voor mij echt uit !
    Fijn weekend

  4. Hilde said

    prachtig! zo mooi die klaprozen, en de digitalis.
    groetjes, Hilde

  5. Dat is ook leuk voor ons als je vaak afstapt en voor jou is het een prima spiertraining🙂 Een mooie serie, Ria waarbij de juffer, die met beide ogen om het stengeltje kijkt voor mij de grappige topper is

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
