riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Kleurrijk

Posted by riaphilips op 14 juli 2015

Het is weer bijna zover…de Nijmeegse Vierdaagse!
Tijdens de laatste trainingskilometers, die ik helaas grotendeels in de regen liep,
zag ik de kleurrijke Sint-Jansvlinder en de rupsen van de Sint-Jacobsvlinder in groten getale.
Daar ik vanwege de regen mijn camera niet bij me had, ben ik later op de fiets teruggegaan om foto’s te maken.
Ook heb ik nog een paar Lieveheersbeestjes en een Dikkopje meegepakt🙂

 photo IMG_2753.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_2780.jpg

*

 photo IMG_2783.jpg

*

 photo IMG_2788.jpg

*

*

 photo IMG_2802.jpg

*

 photo IMG_2808.jpg

*

Het lukte me de afgelopen weken niet om regelmatig achter de pc te gaan zitten
en ook de komende weken zal dat niet anders zijn.
Misschien plaats ik na de Vierdaagse nog een berichtje om jullie de sfeer te laten proeven,
maar verder las ik een zomerpauze in. Jullie zien me wel weer verschijnen🙂
Ik zou zeggen….GENIET VAN DE ZOMER….en tot ziens!

7 Reacties to “Kleurrijk”

  1. Prachtige serie en idd heel kleurrijk! Die St. Jansvlinder zie ik eigenlijk nooit. Jammer want is een heel mooi beestje.
    Die rupsen wel en het gele Jacobskruiskruid tiert hier ook al weer volop.
    Vandaag (zondag) valt er regen maar volgende week wordt het redelijk warm weer, dus wordt het een zonnige Nijmeegse Vierdaagse!
    Ikzelf ga hopelijk 4 dagen fietsen in Drunen.
    Ria, veel plezier met het wandelen en je andere bezigheden, die je nog van plan bent in je zomerpauze!
    Groetjes

  2. ingrid janssen said

    de foto s zijnj weer prachtig hoor….. maar heel veel succes en plezier met de 4 daagse!!!!!!

  3. Gerrie ten Els said

    Heel veel succes in Nijmegen

  4. Je stuurt ons in elk geval met een prachtige, kleurrijke serie de zomer in, Ria. Heel veel wandelplezier tijdens de 4-daagse en een fijne rest van de zomer gewenst

  5. Hilde said

    heerlijke fotoreeks Ria! die laatse met al die rupsjes, erg leuk!
    Jij gaat alvast erg veel genieten van de zomer, neem het er maar van!
    Groetjes, Hilde

  6. kitty de Wasvrouw said

    Veel succes en plezier met de Nijmeegse! A

  7. Ank Pot said

    Die Sint Jansvlinder zie ik hier maar niet, wel de rupsen van de Sint Jacobsvlinder maar of ik er de vlinders van ga zien, ik vraag het me af??? Foto 2 is prachtig en foto 8 vind ik ook erg mooi! Lastig met de harde wind van de afgelopen tijd om heel scherpe foto’s te maken hè maar bij deze is dat toch prima gelukt!

    Tot over een poosje😉

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
