riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Pareltjes

Posted by riaphilips op 23 augustus 2015

Ik ga nog even door met mijn zomerstop, maar wil jullie toch
even laten meegenieten van deze pareltjes, die ik vond in mijn omgeving.

 photo IMG_4108.jpg

* * *

 photo IMG_4205.jpg

* * *

 photo IMG_4218.jpg

* * *

4 Reacties to “Pareltjes”

  1. Fraaie foto’s van deze mooie beestjes.
    Gisteren was er eentje, een felgroene, naar binnen gevlogen. Die wilde door het raam naar buiten….
    Dat ging dus niet. Hij werd helemaal wild dus maar zo voorzichtig mogelijk gepakt en in de achtertuin losgelaten. Kon gelukkig nog vliegen.
    Groetjes en geniet nog maar van je pauze, maar je bent vast ergens actief mee!

  2. hugove52 said

    Heel mooi.

  3. Ank Pot said

    Ik ga Marjolein niet napraten maar ik sluit me volledig bij haar reactie aan😉

  4. Deze pareltjes zijn inderdaad het genieten waard !
    En geniet volop van je rust of andere bezigheden
    Dag…..

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
