riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vakantie in de Elzas

Posted by riaphilips op 1 september 2015

Wij hebben onze vakantie o.a. doorgebracht in de Elzas.
Hier laat ik jullie een aantal foto’s zien om een indruk te geven van dit mooie gebied.
De foto’s zijn gemaakt in de omgeving van de Ballon d’Alsace en van de plaatsen Ribeauvillé en Bergheim.

 photo IMG_3341.jpg

*

 photo IMG_3333.jpg

*

 photo IMG_3380.jpg

*

*

 photo IMG_3391.jpg

*

*

 photo IMG_3492.jpg

*

*

 photo IMG_3603.jpg

*

 photo IMG_3733.jpg

*

 photo IMG_3771.jpg

*

*

*

 photo IMG_3804.jpg

Hierboven een staaltje Franse humor door te melden, dat er op de bewuste datum
op die plek totaal niets gebeurd is🙂

*

*

*

 photo IMG_3855.jpg

*

*

 photo IMG_3888.jpg

7 Reacties to “Vakantie in de Elzas”

  1. Mooi en herinnert mij aan een van mijn eerste vakanties met een achternichtje met mijn Mini door de Elzas en verder. En zeker de Ballon d’Alsace is mooi. Maar toen fietste ik nog niet op de racefiets, want dat is best een kuitenbijter. Leuk om dit allemaal terug te zien.
    Groetjes

  2. Hilde said

    prachtig gebied de Elzas. en een leuke fotoreeks.
    groetjes, Hilde

  3. Variatie genoeg in de Elzas
    Mooi om mee te kijken en je dalfoto steelt vandaag de show🙂

  4. Mickey said

    Wat een prachtig sfeervol fotoverslag, zou zo zelf de koffers willen pakken er heen willen rijden om er een kijkje te gaan nemen!

    groetjes Mickey

  5. Renate Twilt said

    Dit is zo typisch Noord Frankrijk. Geweldig.

  6. Geweldig !!!! Je geeft een prachtig en relaxed sfeertje weer en gelukkig is je windwijzer ook weer van de partij🙂 en die hond, ik had hem niet gezien maar las Ank haar reactie🙂

  7. Ank Pot said

    Heerlijk sfeertje, prachtige details, mooie bloemen en dan die voor ons land zo zeldzame vlinders, prachtig!
    Leuke humor en die laatste foto met hond, helemaal geweldig!

    Tot morgen!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
