riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Lekker uitwaaien……

Posted by riaphilips op 4 september 2015

Afgelopen woensdag was ik met Ank aan het strand van Scheveningen en we hebben ons daar bijzonder vermaakt.
Het was een uitgelezen dag met prachtige wolkenpartijen, een lekker windje, waardoor de golven mooie witte kammen vertoonden,
veel zon en een heel aangename temperatuur. We hebben genoten!!!!! Hier volgt een eerste serie foto’s…..

 photo 2 sept.jpg

We hebben veel verse lucht ingeademd……

 photo IMG_5255.jpg

en we hebben uiteraard veel foto’s gemaakt.

*

 photo IMG_5134.jpg

*

 photo IMG_4699.jpg

*

 photo IMG_4766.jpg

*

 photo IMG_5245.jpg

*

 photo IMG_5131.jpg

*

 photo IMG_5260.jpg

Wordt vervolgd…..

7 Reacties to “Lekker uitwaaien……”

  1. Leuke en mooie serie. Grappig je naam in de wegwijzer!
    Denk dat jullie je wel vermaakt hebben aan de kust.
    Groetjes

  2. Wat een juweeltjes zitten er tussen…prachtig in één woord.

  3. Mickey said

    Scheveningen is een van mijn favorieten Nederlandse stranden. Zo prachtig die beelden, het uitzicht, de vele strandtentjes. Ik ben benieuwd naar je volgende serie foto’s!

    groetjes Mickey

  4. Leo said

    Wat hebben jullie een top dag gehad Ria. Samen met Ank twee blogs gevuld met prachtige foto’s. Ik kom niet al te vaak langs, gek hè…er staan anders prachtige foto’s hier. De meeuw en de moeder met het kind hebben mijn voorkeur.

  5. Frans said

    Deze serie ‘smaakt’ naar meer prachtige foto’s

    Gr. Frans

  6. Prachtige serie, Ria met veel verrassende elementen🙂

  7. Ank Pot said

    Een mooie eerste serie Ria! Wat was het heerlijk hè en wat hebben we geluk gehad met het weer. Mooi die vierde foto met dat stel op die basaltblokken op de voorgrond!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
