riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Herfst

Posted by riaphilips op 24 september 2015

Hoewel ik de herfst een schitterend seizoen vind, kost het me elk jaar weer moeite
om de eerste paddenstoelenfoto’s te tonen.
Ik zou nog zo graag een staartje aan de zomer zien, maar ik ontkom er niet aan…het is echt herfst!
De bomen verkleuren al aardig en de paddenstoelen schieten weer de grond uit.
Vandaag laat ik nog een paar zomerse foto’s zien, maar de rest is toch echt herfstachtig.

 photo IMG_3987_1.jpg

*

 photo IMG_4034_1.jpg

*

 photo IMG_4377.jpg

*

*

*

 photo IMG_5423.jpg

*

 photo IMG_5437.jpg

*

*

 photo IMG_5532_1.jpg

*

*

 photo IMG_5643.jpg

*

*

 photo IMG_5890.jpg

*

 photo IMG_5911.jpg

*

 photo IMG_6011.jpg

6 Reacties to “Herfst”

  1. Dit is een mooie zomerherfstmix, Ria en je hebt wel meteen hele bijzondere en bijzonder fraaie herfstcadeautjes voor je lens gekregen. Schitterend !!!

  2. Hilde said

    hoi Ria,
    dat is me al een tijdje geleden dat ik nog eens langs kwam hé!
    Wat en prachtige herfstreeks heb je hier voor ons neergezet. ik zie tegenwoordig veel paddenstoelen verschijnen (in het bloggerswereldje bedoel ik dan), maar jouw foto’s zijn echt wel geslaagd.
    Fijn weekend en kom maar een keertje langs. ik zal een virtueel kopje koffie klaarzetten😉

  3. Renate Twilt said

    Ria, het is weer een prachtige serie geworden. Niet in de laatste plaats door je oog voor detail. De paddenstoelen op zich, de foto met de slak erop is gewoon super.
    Goed weekend

  4. Prachtige foto’s Ria. De ene is nog mooier dan de andere.
    Ik hou wel van de herfst en zeker nu met zo’n nazomertje erbij kan ik er echt van genieten.
    Leuke foto van de slak op de paddenstoel. Je ziet geregeld happen uit paddenstoelen.
    De zon schijnt hier volop dus ziet er goed uit.
    Groetjes en een mooi zomers weekend!

  5. Geweldig mooie serie weer en foto 2 steelt de show bij mij, alhoewel….. ?
    Fijn weekend

  6. Ank Pot said

    Jeetje een echte pyamaparty daar op de eerste foto!!! En nog steeds ben ik ze hier niet tegengekomen tot mijn grote teleurstelling.
    Prachtige foto’s van de zweefvlieg en de mestkever op weg naar de top!
    En wat mooi die laatste foto uit kikkerperspectief met die mooie blauwe lucht er achter, geweldig!
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
