riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Gevecht tussen de vossen in de AWD

Posted by riaphilips op 1 oktober 2015

Zoals beloofd zijn hier de foto’s van het gevecht.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen “de foto’s van de gevechten”….
Terwijl ik Ank een foto van het eerste gevecht liet zien,
laaide het tweede gevecht al weer op en konden we meteen verder fotograferen🙂
Wonderlijk, als je bedenkt, dat we hier op een paar meter afstand vandaan stonden.

 photo IMG_7110.jpg

*

 photo IMG_7112.jpg

*

 photo IMG_7154.jpg

*

 photo IMG_7155.jpg

*

 photo IMG_7156.jpg

*

*

 photo IMG_7158.jpg

*

 photo IMG_7159.jpg

*

 photo IMG_7164.jpg

*

 photo IMG_7165.jpg

*

 photo IMG_7167.jpg

*

 photo IMG_7169.jpg

*

 photo IMG_7172.jpg

*

 photo IMG_7173.jpg

*

 photo IMG_7174.jpg

*

 photo IMG_7175.jpg

*

*

 photo IMG_7177.jpg

*

 photo IMG_7178.jpg

*

 photo IMG_7180.jpg

*

 photo IMG_7186.jpg

*

 photo IMG_7190.jpg

Tjonge, jonge….wat een spanning!! Ook bij ons vloog de adrenaline door het lijf 🙂 Dat kun je je voorstellen.
Super om zoiets voor je lens te krijgen!

9 Reacties to “Gevecht tussen de vossen in de AWD”

  1. ingrid janssen said

    wohhh dat is zeker byzonder …..prachtige foto s zeg. Je kunt ze ook versturen naar vroege vogels . misschien win je nog iets

  2. Nou die kunnen er wat van! Maar wel prachtig dat je dit voor de lens krijgt en zo dichtbij.
    Waren jullie niet bang dat ze op jullie af zouden komen? Je wil toch niet tussen die kaken terecht komen.
    Maar een schitterende serie! Dit vergeet je nooit meer lijkt me.
    Groetjes

  3. Tiny said

    Super mooi, zag ze b ij Ank op haar site en Facebook voorbij komen. Inderdaad ongelofelijk dat jullie dit op zo’n korte afstand konden vast leggen, prachtige serie, mooi licht ook.
    Groetjes Tiny

  4. zichtbaar said

    Wauw die staarten en die ogen. Prachtig

  5. Sanne said

    Wat kan de natuur toch mooi zijn.
    Heel mooie foto’s. Ik heb nog nooit in het echt een vos gezien.
    oei oei vechten, als dat maar goed komt🙂

  6. Geertje ten Wolde said

    Hallo Ria, eindelijk maar eens een berichtje achter laten, ik zit iedere week wel een keer op je site te kijken! Wat een fantastische foto’s !! Echt genieten!! Groetjes Geertje

  7. Waanzinnig mooie serie al ben ik blij dat ik er niet bij stond🙂

  8. Leo said

    In een woord….PRACHTIG……..

  9. Ank Pot said

    Wow, mooie serie hoor. Foto 6 is geweldig!!! Als ik er naar kijk voel ik de spanning van het moment weer.
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
