riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De vele gedaanten van de herfst

Posted by riaphilips op 20 oktober 2015

Ik heb geprobeerd om de mooie beelden van de herfst vast te leggen.
De druppels, de bessen, het mos, de slakken….ze horen er allemaal bij.
Zelfs laat zich af en toe nog een vlindertje zien.
En dan natuurlijk de vele paddenstoelen.
Ook dit jaar lukte het me weer om de zeldzame Spechtinktzwam te vinden.

 photo IMG_7958.jpg

*

*

 photo IMG_7955.jpg

*

 photo IMG_7953.jpg

*

 photo IMG_7950.jpg

*

 photo IMG_7942.jpg

*

*

*

 photo IMG_7916.jpg

*

 photo IMG_7908.jpg

*

 photo IMG_7480.jpg

*

 photo IMG_7963.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_7467.jpg

*

 photo IMG_7465.jpg

*

 photo IMG_7463.jpg

*

*

 photo IMG_7456.jpg

*

 photo IMG_7452.jpg

*

 photo IMG_7449.jpg

*

 photo IMG_7447.jpg

*

 photo IMG_7443.jpg

*

 photo IMG_7441.jpg

*

 photo IMG_7440.jpg

*

*

 photo IMG_7429.jpg

* * *

4 Reacties to “De vele gedaanten van de herfst”

  1. Wat een prachtige serie is het geworden. De ene foto is nog mooier dan de andere!!
    De herfst is eigenlijk het meest fotogenieke seizoen van het jaar.
    Zelfs nu met het grijze weer kun je veel mooie foto’s maken. Dus ga ik elke dag bijna wel een fotorondje doen om weerfoto’s maar ook herfstfoto’s te maken.
    Zal binnenkort er ook eens een blog aan wijden, maar ik heb net de laatste van de vakantie op de Veluwe geplaatst!!
    Groetjes en verwacht nog wel mooie herfstfoto’s van jou en hopelijk krijgen we weer eens de zon te zien!

  2. Een prachtige herfstimpressie en idd een mooie inktzwam heb je, naast alle andere mooie exemplaren

  3. Ank Pot said

    Wat is het toch een fotogeniek jaargetijde de Herfst, dat laat je hier toch ook weer zien met al zijn facetten. Schitterend die Spechtinktzwam, die heb ik nog nooit gezien! En wat is het laantje op Dordt (?) prachtig zeg! En dat wordt alleen maar mooier! Dat je nog een Citroenvlinder hebt gezien, geweldig!
    Fijne dag!

    • riaphilips said

      Goed gezien Ank…het is inderdaad het laantje bij landgoed Dorth.
      Het boek is eindelijk af, dus ik heb weer wat lucht🙂
      Jij ook een fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
