riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Waar of niet waar….

Posted by riaphilips op 24 oktober 2015

Volgens kenners zou het heel slecht gesteld zijn met het paddenstoelenbestand in onze bossen.
Ik kan het me nauwelijks voorstellen, want alle hieronder geplaatste foto’s heb ik afgelopen
middag gemaakt in de bossen van landgoed Dorth in nog geen 2 uur tijd.
Ik heb er in elk geval nog enorm van kunnen genieten en ook van de schitterende herfstkleuren🙂

 photo IMG_7965.jpg

*

 photo IMG_7968.jpg

*

 photo IMG_7974.jpg

*

*

 photo IMG_7981.jpg

*

 photo IMG_7983.jpg

*

 photo IMG_7989.jpg

*

*

 photo IMG_7999.jpg

*

*

 photo IMG_8016.jpg

*

 photo IMG_8018.jpg

*

*

 photo IMG_8022.jpg

*

*

 photo IMG_8039.jpg

*

 photo IMG_8046.jpg

*

 photo IMG_8047.jpg

*

 photo IMG_8061.jpg

*

 photo IMG_8065.jpg

*

 photo IMG_8078.jpg

*

 photo IMG_8083.jpg

*

 photo IMG_8086.jpg

*

 photo IMG_8090.jpg

Het zou toch eeuwig zonde zijn, als we dit allemaal zouden moeten missen!!

* * *

4 Reacties to “Waar of niet waar….”

  1. Ik las ook dat er minder paddenstoelen waren, maar ik vond dat er dit jaar weer genoeg waren en echt niet minder dan andere jaren.
    Een prachtige serie van fraaie exemplaren!
    Ook de beukenlaan is mooi en die stonden er deze herfst ook prachtig bij.
    Groetjes

  2. Ank Pot said

    Dit blog had ik wel gezien maar kennelijk niet op gereageerd! Vooral de beukenlaan is prachtig en foto 11 vind ik ook heel bijzonder.
    groetjessss!!!!

  3. Renate Twilt said

    Ik ben een fan van de herfst met al zijn kleurenpracht. Zonnetje erbij en ik wordt er heel blij van.

  4. Dat zou zeker heel jammer zijn, Ria…overigens heb ik de laatste weken dezelfde soorten aangetroffen, misschien zijn het andere soorten, die onder de klimaatverandering te lijden hebben

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
