riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

25e Dickensfestijn Deventer deel 1

Posted by riaphilips op 21 december 2015

Het was alweer de 25e editie van dit grootse evenement en nog altijd blijft het ons boeien.
Omdat ik Ank van de trein ophaal, begint voor mij het spektakel al op het station.
Daar verwelkomen de figuranten de aankomende bezoekers.

 photo IMG_9557.jpg

*

*

Buiten gekomen werden we muzikaal onthaald door dit vrolijke duo.

 photo IMG_9569.jpg

De wachtende mensen worden ook vermaakt door de figuranten, die regelmatig langs komen.
Tevens zijn ze in de gelegenheid een versnapering te kopen.

*

*

*

*

*

De kolenhandelaar met zijn gezin…….

 photo IMG_9616.jpg

*

*

*

Door Angelique, een “oude” bekende van me, werd ik allerhartelijkst begroet.
Rechts haar zoon en links een vriendje van hem, die dit jaar ook mee mag doen.
Dat is juist zo leuk, we hebben door de jaren heen een leuke band opgebouwd met vele figuranten.

 photo IMG_9630.jpg

Ook politieagent Roderick is weer van de partij……

*

 photo IMG_9651.jpg

*

Overal is er gelegenheid om gebruik te maken van het toilet.
Deze toiletjuffrouw zorgt ervoor, dat het toilet er spic en span uitziet🙂

* * *

Wordt vervolgd…….

4 Reacties to “25e Dickensfestijn Deventer deel 1”

  1. Yvonne said

    Het zijn weer plaatjes, Ria!

  2. Ank Pot said

    Het is alweer voorbij en nu is het nagenieten van de foto’s want genieten dat was het ook dot keer weer. Geweldig die foto van het meisje met het naaiwerkje!
    Fijne avond!

  3. Het ziet er allemaal weer geweldig en op zijn Dickens uit. Hele mooie opnames🙂

  4. kitty de Wasvrouw said

    Wat is Deventer toch een gezellige stad! En in December kan ik er nog eens extra van genieten met jouw foto’s.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
