riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

25e Dickensfestijn Deventer deel 5

Posted by riaphilips op 2 januari 2016

Allereerst wil ik al mijn trouwe bezoekers een Gelukkig en Gezond 2016 toewensen en
ik hoop, dat ik jullie ook dit jaar weer mag laten genieten van mijn foto’s.
Ik vervolg de serie over het Dickens Festijn met een terugblik op het station in Deventer. Zoals ik al eerder vermeld heb,
liepen daar verschillende figuranten en acteurs rond om het publiek al vast in de stemming te brengen.
Dit oude vrouwtje acteerde zo goed! Ze liet haar stok vallen en had zoveel moeite om deze weer op te rapen,
dat een toeschouwer het niet langer kon aanzien en haar te hulp schoot.
Ik vond haar geweldig!!

 photo IMG_0047.jpg

*

*

 photo _MG_8402.jpg

*

 photo IMG_0049.jpg

*

 photo IMG_0051.jpg

*

 photo IMG_0052.jpg

*

 photo IMG_0053.jpg

*

*

*

 photo _MG_8407.jpg

*

Wordt vervolgd……

4 Reacties to “25e Dickensfestijn Deventer deel 5”

  1. Ha ha…wat een vermakelijk toneelspel op het perron

    Al het goeds voor 2016

  2. Kitty de Wasvrouw said

    Weer zo’n mooie serie, wat een geinig mens zo op het station. Heerlijk vind ik dat, nagenieten met jouw foto’s en die van Ank.

  3. Geert said

    Ook de beste wensen en een goed foto jaar .
    Is weer een mooie serie.
    Gr Tiny en Geert

  4. Ank Pot said

    Natuurlijk ook voor jou en George de beste wensen voor 2016!
    Leuk om dit te zien want dat speelt zich allemaal af voordat ik op het station arriveer!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
