riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Utrecht deel 1

Posted by riaphilips op 8 februari 2016

Door een aantal klussen in huis ontbrak het me aan tijd om de serie over het Dickensfestijn af te ronden.
Inmiddels ben ik vorige week woensdag met Ank een dagje naar Utrecht geweest.
Het was er koud en tussen de regendruppels zaten zelfs sneeuwvlokken.
In dit deel laat ik al vast wat overzichtsfoto’s zien.

 photo _MG_8975.jpg

*

 photo _MG_8978.jpg

*

*

*

*

*

*

 photo _MG_8997.jpg

*

 photo _MG_9013.jpg

*

*

 photo _MG_9015.jpg

*

*

 photo _MG_9018.jpg

*

*

 photo _MG_9078.jpg

*

 photo _MG_9079.jpg

*

 photo _MG_9084.jpg

*

 photo IMG_0822.jpg

*

 photo IMG_0823.jpg

***

Wordt vervolgd…………het kan even duren, want de klussen zijn nog niet gedaan😦

4 Reacties to “Utrecht deel 1”

  1. Al een mooi voorproefje van de stad. Goed dat je er nu niet bent want ze hebben netten rond de domtoren opgehangen, want er dreigen ornamenten af te vallen.
    De toren schijnt binnenkort opgeknapt te worden. Tenminste dat stond hier in de krant.
    Groetjes en ook vanaf deze plek gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!

  2. ingrid janssen said

    super dat er weer wat op je weblog staat. Ik vind utrecht en leuke en mooie stad. Maar dit soort foto s zijn gewoon super…..groetjes ingrid

  3. Ziet er allemaal erg leuk en aantrekkelijk uit.
    Mooie serie weer
    En succes met klussen….:-)

  4. Ank Pot said

    Fijn om hier weer eens wat foto’s te zien😉 en helemaal foto’s van een dagje uit waar ik bij was! De Dom is prominent aanwezig in deze mooie overzichtsserie. Ik ben er nog niet aan toe deze foto’s te plaatsen, maar dat komt wel.
    Succes met het klussen!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
