riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Prachtige lucht

Posted by riaphilips op 13 februari 2016

Voor vandaag had ik een wandeltocht georganiseerd en gisteren controleerde ik het laatste stuk.
Daarbij kon ik onderstaande luchtfoto’s maken.
Ook vandaag heb ik met 18 wandelaars genoten van het mooie weer en onze mooie omgeving.
We hebben zelfs naderhand op een terras in de zon kunnen genieten van een lekkere cappuccino🙂

 photo IMG_0899.jpg

*

*

 photo IMG_0934.jpg

* * *

4 Reacties to “Prachtige lucht”

  1. ingrid janssen said

    Ik had een aantal dagen niet meer gekeken maar wat een prachtige foto s

  2. Fraaie luchten heb je geschoten. Blijft altijd mooi om de Jakobsladders te zien!
    Groetjes

  3. Prachtige luchten heb je geschoten

  4. Leo said

    Prachtig Ria…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
