riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Probeersel

Posted by riaphilips op 6 maart 2016

Bij Ank had ik een tijdje geleden gezien, hoe ze bij vorst mooie foto’s had gemaakt van zeepbellen.
Dat zou ik ook weleens willen proberen.
Ik kocht een bellen blaas potje, maar door allerlei klussen kwam het er niet van.
Vanochtend moest het toch maar eens gebeuren, want de kans op vorst neemt snel af.
Helaas bleek het niet koud genoeg voor mooie ijsveren, maar toch vond ik er wel aardige foto’s bij zitten.
Zie hier het resultaat……

 photo IMG_1049.jpg

*

 photo IMG_1050.jpg

*

 photo IMG_1051.jpg

*

 photo IMG_1063.jpg

Toch best leuk om hiermee te experimenteren.

3 Reacties to “Probeersel”

  1. Leuk je hier weer te zien🙂
    Er zitten inderdaad hele mooie exemplaren tussen
    Zeker de moeite waard…. al zijn ze niet bevroren🙂

  2. Renate Twilt said

    Mooi resultaat.

  3. Ank Pot said

    Die zijn goed gelukt ook al zijn ze niet bevroren. Ik vond het al heel lastig om ze te laten landen zonder te knappen. Ik heb gelezen dat de temperatuur zo’n slordige 10 graden onder nul moet zijn om ze goed te laten bevriezen en anders moet de ondergrond waar ze op landen flink bevroren zijn. Hoe dan ook ik vind ze op deze manier ook heel mooi hoor.
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
