riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Rode Kruis Bloesemtocht deel 1

Posted by riaphilips op 18 april 2016

Afgelopen zaterdag heb ik deelgenomen aan de Rode Kruis Bloesemtocht in Geldermalsen.
Dit jaar heb ik de 25 km.afstand gelopen en gelukkig was er ook nog bloesem te zien.
Dat is wel eens anders geweest. De pruimenbomen stonden in bloei en dat vrolijkt de tocht wel op🙂
Over de hele dag gezien hebben we slechts 1 bui gehad en ja, dan loop je meteen in de modder.
Daar wil ik echter niet over klagen, want ook dat is wel eens veel erger geweest.
We hebben heerlijk gewandeld. Wandel je even mee???

 photo IMG_1855.jpg

*

 photo IMG_1856.jpg

*

 photo IMG_1858.jpg

*

 photo IMG_1860.jpg

*

 photo IMG_1862.jpg

*

 photo IMG_1865.jpg

*

 photo IMG_1866.jpg

*

 photo IMG_1900.jpg

*

*

*

 photo IMG_1917.jpg

*

 photo IMG_1923.jpg

*

* * *

Wordt vervolgd……..

3 Reacties to “Rode Kruis Bloesemtocht deel 1”

  1. fotofietsmargreet said

    Zeker geluk gehad, maar ja een buitje hoort bij jouw sport maar ook de mijne.
    Wat een leuke wandelserie en zeker een mooie training voor je Nijmeegse Vierdaagse.
    Groetjes

  2. Zo…..wat een mensen !!!
    Maar wel erg mooi om te zien.
    Fijn dat de bloesem ook bloeide🙂

  3. Ank Pot said

    Maar 1 bui, dan hebben jullie veel geluk gehad! Zo te zien een populaire tocht maar ook heel mooi met al die bloesem. Ik zie ook nog wel verschillende soorten, foto 5 vind ik erg mooi.

    groetjes van Ank

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
