riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Schipbeeksurvival 2016 – deel 1

Posted by riaphilips op 25 april 2016

Zondag 17 april…ook toen was het koud en nat…werd de Schipbeeksurvival weer gehouden bij ons in Bathmen.
Deze survival is erg geliefd bij de deelnemers. Er waren maar liefst 1200 deelnemers!
Ik heb enorm veel bewondering voor deze sporters, die zonder een spier te vertrekken in het koude water duiken…brrrr.
Ook voor de vrijwilligers, die gedurende de hele dag uitleg moesten geven bij de verschillende hindernissen, was het afzien.
Maar….voor de toeschouwers, waaronder ik als fotografe, was het genieten! Kijken jullie weer mee???

 photo IMG_2001.jpg

*

 photo IMG_2011.jpg

*

 photo IMG_2024.jpg

*

 photo IMG_2028.jpg

*

 photo IMG_2034.jpg

*

 photo IMG_2036.jpg

*

 photo IMG_2042.jpg

*

*

 photo IMG_2053.jpg

*

 photo IMG_2058.jpg

*

 photo IMG_2061.jpg

*

 photo IMG_2067.jpg

*

 photo IMG_2072.jpg

*

 photo IMG_2080.jpg

*

 photo IMG_2086.jpg

*

 photo IMG_2088.jpg

*

 photo IMG_2089.jpg

*

 photo IMG_2095.jpg

*

 photo IMG_2111.jpg

*

 photo IMG_2132.jpg

*

*

 photo IMG_2167.jpg

*

 photo IMG_2171.jpg

*

 photo IMG_2173.jpg

*

*

Wordt vervolgd…..

4 Reacties to “Schipbeeksurvival 2016 – deel 1”

  1. Knappe actiefoto’s heb je van het evenement gemaakt. Je bent ook van alle markten thuis.
    Maar meestal rol je van het een in het ander als ze je foto’s kennen.
    Ik hoop dat het 1e Pinksterdag (15 mei) beter weer is, want dan wordt de Abdijentocht alweer gehouden. Dus fietsers fliepsen i.p.v. het weer of de zee.
    Heb daar ook wel eens een dag in de regen staan kleumen. Maar de laatste 2 jaar prima en nu gaat het ook beteren dus blijf hopen op lekker weer……
    Groetjes

  2. Poeh…….wat erg zwaar lijkt me dat !
    Het straalt van de gezichten
    Maar wat een mooie foto`s weer
    Geweldig

  3. Renate Twilt said

    Weer prachtige foto’s gemaakt. Was ik in deze tijd jong geweest had ik zeker mee gedaan. De “schaduwfoto” is mooi sfeervol.

  4. Ank Pot said

    Je hebt weer mooie foto’s weten te maken van al die inspanningen. Ik heb er bewondering voor dat deze mensen dat doen, zeker met die koude nattigheid. Ik hoop er volgend jaar ook weer bij te zijn, als fotograaf dan hè, voor alle duidelijkheid😉

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
