riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

IJsvogel

Posted by riaphilips op 7 mei 2016

Ik heb weer een IJsvogel ontdekt.
Het lukte me niet om er dichterbij te komen, maar ik heb er toch wel aardige foto’s van kunnen maken.

 photo IMG_3072.jpg

*

 photo IMG_3074.jpg

*

 photo IMG_3075.jpg

* * *

4 Reacties to “IJsvogel”

  1. Bofkont…weer ééntje !
    Ik zag er nog nooit één !!
    Fijn Pinksterweekend

  2. Heel mooi en je moet zoveel geluk hebben om hem te zien. Want ze zijn zo weg. Prachtige foto’s!
    Heb er eindelijk een uit de greppel weg zien vliegen, maar dan ben je te laat want ik verwachte op die plek helemaal geen ijsvogel.
    Groetjes

  3. Geweldig hoor, ik zou hier al superblij mee zijn🙂

  4. Ank Pot said

    Wow, geweldig, met vis en als hij er mee wegvloog dan is dat omdat er een nest is!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
