riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

AWD – Aalscholvers en meer

Posted by riaphilips op 20 juni 2016

In de AWD zit een grote Aalscholverkolonie.

 photo IMG_4158.jpg

*

 photo IMG_4166.jpg

*

 photo IMG_4176.jpg

Maar er is meer te zien……..

 photo IMG_4163.jpg

*

*

 photo IMG_4569.jpg

*

*

 photo IMG_4534.jpg

*

 photo IMG_4532.jpg

*

*

*

 photo IMG_4407.jpg

*

 photo IMG_4412.jpg

*

 photo IMG_4421.jpg

*

*

 photo IMG_4430.jpg

*

 photo IMG_4626.jpg

*

Meestal zie je in natuurgebieden verbodsborden, maar hier is het juist “geboden” om naast de paden te lopen.

En ook dit vind ik een leuke tekst….

* * *

Bewaren

Bewaren

Bewaren

3 Reacties to “AWD – Aalscholvers en meer”

  1. Nou….ik huppel gezellig door je log
    Wat een mooie zitten er weer bij…die ogen…geweldig.
    Alhoewel je varens en vliegend spul er ook mag zijn !!

  2. ankpot said

    Wat is die foto van de waterjuffer geweldig geworden, die grote ogen aan beide kanten van de steel, super!
    De laatste foto moet je even vervangen door de juiste want dit is dezelfde als de voorlaatste😉
    groetjes vanuit een kletsnat Zwolle!

    • riaphilips said

      Hier is het al net zo kletsnat als in Zwolle!
      Dank je voor de opmerking….de foto is nu vervangen door de juiste foto🙂
      By the way: Mijn telelens heeft het nu toch ook begeven en ik heb direct maar een nieuwe aangeschaft ( had nog verjaardagscenten liggen🙂 )
      Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
