riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Hoeveel geluk kun je hebben…..

Posted by riaphilips op 29 juni 2016

Vandaag had ik het geluk de zeldzame Grote Weerschijnvlinder letterlijk op mijn pad te vinden.
Dit is een van de grootste en mooiste vlinders van ons land.
De bovenzijde van de vleugels van het mannetje zijn bij een bepaalde lichtinval prachtig blauwglanzend.

 photo IMG_6059.jpg

*

 photo IMG_6020.jpg

*

 photo IMG_6060.jpg

*

 photo IMG_6026.jpg

*

 photo IMG_6090.jpg

* * *

Bewaren

Bewaren

5 Reacties to “Hoeveel geluk kun je hebben…..”

  1. Mickey said

    Een bijzondere ontmoeting! Nooit geweten dat dit een van de grootste vlinders was hier in Nederland, ik dacht altijd dat dat de Koningspage was, weer wat geleerd!
    groetjes Mickey

  2. Dit is wel een hele mooie bijzondere ontmoeting…waauw wat bijzonder van kleur dat bruin wat blauw is !!
    Hè gat…..schrijf ik zowat hetzelfde als ms hierboven🙂

  3. ankpot said

    Geweldig zeg!! En wat heb je een prachtige serie foto’s van deze vlinder kunnen maken, SUPER!

  4. Dat is wel een heel mooie ontmoeting zeg…..wowwwwww en gelukkig had je je camera paraat🙂

  5. Hannie said

    Wát een bof. Wat een prachtige vlinder en foto’s.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
