riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Weer zo’n geluksmoment

Posted by riaphilips op 5 juli 2016

Het kan niet op!!
Zag ik vorige week de zeldzame Grote Weerschijnvlinder,
nu kreeg ik bij landgoed Dorth de Kleine IJsvogelvlinder voor mijn lens.
Ook deze vlinder staat als zeldzaam te boek.
Ik heb deze overigens een aantal jaren geleden ook al eens gefotografeerd in dit gebied.

 photo IMG_6285.jpg

*

 photo IMG_6294.jpg

*

 photo IMG_6297.jpg

* * *

Bewaren

Bewaren

3 Reacties to “Weer zo’n geluksmoment”

  1. hugove52 said

    Prachtige opname.

  2. Hoi Ria,
    Prachtige opnames van deze bijzonder mooie vlinder. Knap gedaan!!

    Groetjes, Marco

  3. ankpot said

    Zij wel!!!! Prachtig, die laatste foto is heel erg fraai!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
